Доволі часто
майбутні бізнесмени задаються думкою,
з чого почати? Як правило, перше що спадає
на думку — відкриття
магазину, або як простіше
в народі говорять:
«поставити точку». Точка або
магазин особливого значення не має,
в залежності від кількості товарів що
планується. Тому, відкриваючи магазин,
краще, щоб він носив спеціалізовану
спрямованість, залежно від прошарки
населення у тому місці, де планується
його
розташування.Перед відкриттям магазина необхідно скласти бізнес-план, в якому обов'язково врахувати, що продається у який сезон, інакше частина коштів завжди буде залишатися в її нереалізованих залишках. Простіше підрахувати кількість люду за години, що проходять у тому місці, де планується відкриття магазину. Відношення приблизно 1:100, один покупець на 100 прохожих. Якщо з підрахунку 10 покупців в день, а на одиниці товару наприклад чистий прибуток 50 грн, то 500 грн в день чистого прибутку. От і рахуйте чи потрібний продавець, перекриється оренда приміщення тощо? В продуктових магазинах ситуація інша, там приблизно відношення 1:10, але чистий прибуток від 10-30 відсотків від затрат.
Для відкриття магазину необхідно підготувати наступний пакет документів, який включає:
- копію свідоцтва ФОП або копію статуту організації;
- копію свідоцтва про присвоєння індивідуального податкового номера, патенту;
- копію свідоцтва про постановку організації або підприємця на податковий облік;
- договір оренди, укладений на площу, на якій відкривається магазин;
- перелік асортименту товару, погоджений з санітарним контролем;
- висновок про відповідність орендованої площі санітарним нормам;
- висновок про пожежну безпеку приміщення.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.